Nail The Mail - November Box


Hier is dan weer! De Nail The Mail box. Als je Nail The Mail hebt gevolgd dan weet je inmiddels dat er maar één box te bestellen is. Uiteraard zit daar zeker waar in voor je geld, want je krijgt meer lakken én extraatjes.

In deze box zitten 3 lakken en twee keer folie. De folie is niet echt mijn ding geloof ik, nooit geweest al heb ik er ooit wel eens wat nail art mee gemaakt. Dus die laat ik eventjes ter zijde ;-)

Ik begin met een lakje van Appeal4, Midnight Green. Het is duidelijk een jelly lakje met een prachtige, diep groen/blauwe 'teal' kleur.


Dan een lakje wat ik nog niet kende, althans het merk. Sorbet Seams heet het. Een potje bommetje vol glitters! Ik denk een perfect kerstlakje voor die die van glitter bommetjes houden :-D Feestelijk is ie zeker!


 

Uiteraarde wilde ik 'm verwerken in een nail art. Dat is best lastig als je bijna nooit met glitter lakjes werkt. Ik besloot om op de ringvinger de lak alleen te doen (over een peel off...) en heb 'm aangebracht met een sponsje. Zelfde heb ik gedaan met de andere nagels, alleen dan een klein beetje.

Ondanks ik de folies niet heb gebruikt, wil ik ze toch even goed laten zien:



Het lakje waar mijn hart écht een sprongetje van maakte deze maand is Scarlett van Picture Polish. Wat een prachtig lakje zeg! Vind de kleur ook wel wat lastig te omschrijven. Door de (knal)roze/ paarse flakies en shimmer in de lak doet ie ook echt heel roze aan. Maar in iets minder fel licht heeft ie een rode gloed over zich. Bijzonder!



Het is zo'n mooi lakje op zich. Dat ik niet zo goed wist wat ik er voor nail art mee kon maken. Genoeg opties maar ik koos voor iets heel subtiels and classy; twee streepjes gouden striping tape!



Zo, genoeg foto's van Scarlett haha :-) Vind 'm echt prachtig! De dekking is erg goed, zoals ik ook had verwacht en met twee dunne laagjes ben jij voorzien van deze beauty. De formule is zoals ik gewend ben van Picture Polish; fijn. Geen druppels die van de kwast rollen of in je nagelriemen kruipen.

Deze lakjes zijn verkrijgbaar bij Nail The Mail webshop, waar je ook deze leuke nail box kunt aanschaffen! Kijk hier voor meer info.


You might have read on the Nail The Mail Facebook page that there is only one box from now one. And I can say it a promising one! Three polishes and other 'presents' :-)
This time the box contained a jelly Appeal4 polish Midnight Green, a glitter polish by Sorbet Seams and a Picture Polish called Scarlett. And two foils!
Midnight Green is a jelly polish (which I saw on IG is perfect for a pond/ sandwich mani!) and I used three coats. The topcoat made it shrink a little unfortunately. 
Sorbet Seams is a full on glitter polish which is really not my thing. Thought is was kind of hard to use it in a nail art but think I succeeded anyway by sponging it on one nail and then partly on the others with Midnight Green as a base.
The foils they look great and I'm sure to use it some time, but couldn't make it work this time.
Scarlett is such a beauty! The real eye catcher of this box! Because of the purple/ pink flakies and that red toned holo base it really makes a special polish I think. Love that color! Used two coats and for a nail art I kept it really simple and just added two lines of gold striping tape.
Want to order this box? Click here
Want to shop in the Nail The Mail webshop? Click here.





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****