Bourjois - Chair Nail Art


Weet je nog dat prachtige zacht roze lakje dat in de NailBox zat? Het is een lakje van Bourjois LaLaque. Zo'n mooi kleurtje!

Wilde er ook een nail art mee maken. Moest even nadenken wat ik dan zou maken... Had nog een aantal warte en witte nagel decals die ik kon gebruiken. Ik koos voor de witte; vond het jammer dat ze niet erg goed zichtbaar waren; het patroon lijkt wel uitgevlekt of uitgelopen. Maar gelukkig vond ik het resultaat alsnog mooi!


M'n eerste foto werd een fail dus koos ik voor deze twee. Ik heb op drie nagels de witte decals aangebracht en op de ringvinger met tape strepen gemaakt. Daarna met een zwarte stempellak van Kaleidoscope nog een roosje gestempeld!



Vind het wel lief geworden. Het witte maakt het geheel nog iets zachter en daardoor valt de roos des te meer op. Yes me like! Wat vind jij er van? Laat het me weten in de comments.


Dit Bourjois lakje zat in de allereerste, Nederlandse NailBox.nl. Inmiddels is er alweer een tweede gemaakt met thema Borstkanker dus neem zeker even een kijkje.


A while ago I did a review on the nailbox.nl, a dutch nail box. This pretty nude pink was in the box by Bourjois LaLaque. Very cute color!
Wanted to make a cute nail art with it as well, so I grabbed some waterdecals with a kind of lace pattern. The black one look great, the white ones not so much I found out when I placed the first one. The pattern is hard to see. But still, it's gives a 'soft' feel!
With tape I made some white stripes on the ringfinger and stamped a black rose. An eyecatcher!
Would you wear this?


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****