AEngland - Gradient Nail Art


Metallic lakjes doen mij eigenlijk niks. Hou niet zo van die strepen die het geeft ook. Maar deze van MAX (Action) nam ik wel mee omdat ik graag zo'n kleur wilde voor stempelen. Dat doen ze dan vaak wel erg goed!

Met Wuthering Heights en Cathy maakte ik een gradiënt met een sponsje. Dit ging prima gezien de beide lakken veel pigment bevatten en ze dus goed dekken. Vind het nu al mooi!



Nadat ik de gradiënt had gemaakt van de twee lakken (die ik stiekem op IG zag alleen dan omgekeerd), heb ik een Lesly plate gebruikt voor het stempelen. Oh wat hou ik hier van!!






De metallic lak van Max maakt het echt af. Geeft een soort zachtheid aan de nail art vind ik. Die Lesly plates zijn leuk! En uitstekende kwaliteit.

Wuthering Heights en Cathy behoren tot de Emily Bronte collectie. De AEngland lakken zijn verkrijgbaar bij Hypnotic Polish, evenals de Lesly stamping plates! De MAX lakjes zijn verkrijgbaar bij de Action.


I bough this metallic polish at Action (local cheap retail store) because I knew it would probably stamp perfectly. Don't like metallic polish on the nail; too stripy. But this one did what I wanted.
After I made gradiënt nails with Wuthering Heights and Cathy (love it like this already!) I choose a Lesly plate that is available at Hypnotic Polish. (As the Aengland polishes as well)
The plate as well as the polish worked great and really love the result! Pretty and soft I think.
What do you think? Let me know <3




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****