Review September - NailBox.nl


Hier is ie dan! Later dan ik had gehoopt door die rot ontstekingen. En het is helemaal lastig als je zulke mooie dingen in huis hebt van o.a. NailBox.nl en er niks mee kan doen nog. Torture toch! Gelukkig lijkt er vooruitgang in mijn herstel te zitten en kon ik al wat doen. Moet voorzichtig zijn, dat wel.

Kijk die box.. hoe mooi! Erg mooi gemaakt. Complimenten! Met de toepasselijke naam "Nice To Meet You". Drumroll please... want ik laat je zien wat er in zit :-)


En dan de inhoud. Links een potje Sally Hansen Nailgrowth Serum. Ziet er goed uit, hou ook van dit merk! Boven de verpakking zie je een wiel met vrij grote, kleurrijke nail art glitters. Onder de glitters zie je een The Body Shop mini shampoo, de Rainforest variant. Heb daar een haarmasker van gehad en hmmm ruikt echt heerlijk! In het midden zie je een stamping plate van Bundle Monster. Links daarvan een prachtige, zacht roze Bourjois LaLaque. Rechtsonder een China Glaze lak, een duochrome. Helemaal rechts bovenin een merk wat ik al eens dolgraag wilde proberen, Vivien Kondor. Je kunt nagaan dat mijn hart een sprongetje maakte van al dit moois!

De Sally Hansen Nailgrowth Miracle Serum is een vrij dikke, roze achtige substantie. Was best verbaasd dat er geen kwastje of pipet aan zit, die zit in de verpakking verstopt :-) Het heeft geen specifieke geur en na het insmeren van mijn nagelriemen voelde ze verzorgd en gehydrateerd aan.



Het wiel bevat allerlei leuke, vrolijke glitters die best aan de groffe kant zijn! Ik zie een leuke nail art voor me met bloemetje en zulke leuke glittertjes in de midden :-)


The Body Shop Shampoo ruikt heerlijk én is zonder parabenen, sulfaten en siliconen. Daar is tegenwoordig toch steeds vraag naar. Heb 'm nog niet geprobeerd, maar ga dat zeker nog doen. De Bundle Monster heeft leuke patroontjes, french mani. Je kunt ze bijvoorbeeld stempelen op alleen de tips van je nagels.


De drie lakjes blijven dan over. Met welke zag ik beginnen... De China Glaze lak! Hij heet Pondering en is van de herfst 2015 collectie The Great Outdoors. Het is een duochrome en shift van paars naar groen, twee laagjes.


Zo lastig vast te leggen! Maar bij deze aardig gelukt geloof ik :-)
Dan de lichtroze lak van Bourjois LaLaque, Chair Et Tendre (No. 2). Altijd wel nieuwsgierig naar geweest maar de prijs hield mij steeds tegen eerlijk gezegd. Benieuwd naar de formule ook en die vond ik prima. Niet echt geweldig, maar prima mee te werken. De kwast is best dik, dus hou daar rekening mee, je hebt gauw teveel lak op je nagel. De formule vloeit mooi uit op de nagel, maar kon beter.



Prachtige kleur, dat zeker. En hij is fris maar toch ook warm. In het flesje zie je prachtige shimmer die je op de nagel niet zo goed terug ziet. Blij met deze lak! Ook mooie basis voor een nail art en je hebt maar twee laagjes nodig.

En dan de Mint Green van Vivien Kondor. Wauw! Die kleur... ik hou echt enorm van groen. Hij heet Mint Green als zou ik 'm eerder 'spearmint' of 'teal' noemen. Formule, top. Dekking, top (2 laagjes). Kleur, top. Prijs, top. Glans, top.



Wauw. Nogmaals wauw. En wat een fijn merk!
Ik heb van de meeste producten de waarde op kunnen zoeken. De lakjes zijn in totaal bijna €20,00, waarvan LaLacque Bourjois de duurste is met €9,95 en de goedkoopste Vivien Kondor met iets meer dan €4,00. The Body Shop mini shampoo is €3,00, de glitters zullen schat ik rond de €2,00 zijn (?). De Sally Hansen nailgrowth serum verschilt nogal in prijs maar is gemiddeld rond de €10,00.

Ik kom in totaal zo rond de €37,00 voor een box waar je €17,50 voor betaald (deze eerste "Nice To Meet You box), plus €2,50 verzendkosten. Dat is zeker niet gek! Hoeveel de tweede box gaat kosten dan weet ik nog niet. Maar vind de inhoud van deze eerste box zeker je geld waard. De nailbox kan in principe tot 15 oktober besteld worden, maar op = op! Bestel jouw box op NailBox.nl!


How frustrating it was. having this great polishes at home and not being ablte to do anything. Last weekend I received the dutch NailBox.nl and I just couldn't show you sooner than this.
But happy I'm recovering and so here it is. A great box that is for sure worth your money (value is around the €37,00 and you pay €17,50 for the first nailbox).
Very curious how the Bourjous polish their formula was. It 's was ok, fine to work with although I somehow expected more I guess. All polishes requiered two coats, which I think its great. The China Glaze is from the Fall 2015 collection The Great Outdoors. Vivien Kondor is a british brand and is in all ways awesome! The Nailgrowth serum doing it's job, no specific scent to it.
Overall, happy with this nailbox! (www.nailbox.nl)




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****