Pretty & Polished - Weather The Storm



Vandaag heb ik weer eentje voor je van Pretty & Polished; Weather The Storm van de Dusty Creams collectie. Gister had ik een nail art online met Thyme And Time Again (ik hou zo van zulke namen!) en nu laat ik je de tweede (heb er drie) zien, een prachtige blauwe lak.




Die donkere shimmer is voor mij echt hetgeen wat deze lakken zo uniek maakt! De formule is fijn om mee te lakken en hij dekt ook in twee laagjes. Winner!

Pretty & Polished verkoopt de lakken onder andere via haar shop zelf en ook via de Pretty & Polished shop op Etsy.


Yesterday I show you a nail art on Thyme and Time Again which is from the same collection as this one; the Dusty Cremes. I just love them all! The darker shimmer makes them so unique... And this color! I bought three and this is by far my number one. Such a great color.
Formula is lovely, easy to work with. Added one layer of topcoat for a smooth finish.




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****