Nail The Mail - Box October


Het is weer tijd voor een review van de Nail The Mail box van Oktober. En ik kan je zeggen; me like, me like alot! Altijd nieuwsgierig geweest naar Guccio Colour, Seche lijkt me een erg fijn merk en Appeal4, ja, die ken ik! :-D De cuticle cream is altijd welkom. Heb een hele fijne van Appeal4 en ik denk dat een goede cuticle cream nooit weg is, ben hier dan ook erg blij mee!


Mag dolgraag 's avonds als ik op de bank lig onder een deken lekker smeren. En voor het slapen gaan gebruik ik nog een beetje Lemony Flutter.

Enchanted Nessy is een prachtige, jelly lak bommetje vol met glitters. En ja, je weet inmiddels hoe ik denk over glitters. Maar kijk hoe hij staat op mijn nagels...


Is toch een beauty of wat! Zeker leuk voor een feestje. Mét een fijne peel off :-D

Dan de Seche lak. Moet eerlijk bekennen dat die mij ietsje tegen viel. De formule vond ik niet erg fijn om mee te werken. Streperig en deze lak, waarvan ik eerst dacht dat ie zeker in twee laagjes zou dekken, had toch echt 3 laagjes nodig en dit door de formule. De lak droogt snel, pluspunt, en de kleur vind ik erg mooi. Moet zeggen, ik doe er een topcoat over en weg zijn de strepen, dus dat scheelt ook alweer.


Ja het kleurtje vind ik fijn :-)  Me like! Ik had nog een paar leuke water decals en ik besloot daarmee een nail art te maken.


Op de ringvinger heb ik wel gestempeld. Elke nagel hetzelfde leek wat saai in het begin maar ik denk dat het best had gekund ;-)

Als laatste laat ik je het zacht roze lakje van Guccio Colour zien. Heb al eens eerder getwijfeld om dit merk te kopen, maar de prijs houdt me toch tegen. Dit keer kon ik 'm mooi proberen gezien ie in de box zat.


Over Pinky Swear ben ik zeker tevreden. Als je niet teveel ribbeltjes in de nagels hebt dan dekt ie zeker met twee laagjes. Anders zou ik nog een derde aanbrengen. Fijne formule en een super lief kleurtje. De laatste twee lakken zijn speciaal gekozen voor de Borstkanker awareness.

Met de Seche lak heb ik gestempeld. Kan op zich prima, alleen is ie daarvoor misschien iets te dun nog. Maar redelijk gelukt toch? Leuk houndstooth patroon :-)


Ik zou het eerst met zwart doen maar ben blij dat ik 'm helemaal roze heb gehouden. Vind 'm cute!
Erg leuke box deze maand van Nail The Mail. Leuke variatie en je maakt mij altijd blij met een fijne cuticle balm of cream. Ben benieuwd wat er volgende maand in zit!

Dit is de Nail The Mail Oktober box. Op dit moment van schrijven is ie nog niet uitverkocht! Dus ga gauw naar de site en bestel je eigen nail box voor €20,00.


What a lovely Nail The Mail box this month. One blue jelly sparkly polish by Appeal4, a lovely cuticle balm and two pinks; a Seche and a Guccio Colour.
The cuticle balm melts on your skin, love that! Never heard of the brand but I like this product.
The Seche polish was q bit dissapointing to be honest. The formula was streaky and I needed three coats! The topcoat fixed the streaky finish luckily. Added a stamp and some waterdecals for a nail art :-)
The Guccio Colour polish I like! Two thick coats is neccesairy and maybe three if you have some ridges on the nail. Nice formula, and very cute color. Made a houndstooth nail art with both pink polishes and I think it turned out rather cute!
Order your Nail The Mail box online for €20,00.



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****