Morgan Taylor - Flower Nail Art

*press sample

Weet je nog, mijn swatches van de drie Urban Cowgirl lakken? Mijn ervaring is dat deze lakken ook goed stempelen en dit heb ik uitgeprobeerd met twee lakken door middel van een nail art. Ik heb Tan My Hide en A Touch of Sass samen gebruikt voor een stempel mani (klik hier) en nu zijn ze alle drie aan de beurt :-)

De basis lak van deze nail art is Holy Cow-Girl! en ik heb gestempeld met Tan My Hide, een lichte nude kleur.




Ik vond dat ik in het midden van de bloemetjes nog wel een stipje kon toevoegen en daarvoor heb ik A Touch Of Sass gebruikt. Vind 'm zo cute geworden! En zelfs Tan My Hide, de lichtste kleur stempelt geweldig.

Ben jij nu ook zo nieuwsgierig naar Morgan Taylor lakken? 
Ga dan naar de Morgan Taylor shop en slag je slag :-) Ze kosten zo rond de €12,95. 
Bekijk ook de nieuwste collecties hier!


And.. it's Monday! How was your weekend?
Today I show you a nail art I made with the three polishes by Morgan Taylor, Urvan Cowgirl collection. 
Base polish is Holy Cow-Girl! and the one I stamped with is Tan My Hide. It stamps great for a light nude like this one. When I was done with that I added a teeny tiny red dot (A Touch Of Sass) to complete the nail art. Isn't it cute?
Let me know what you think <3 


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****