Morgan Taylor - 3x Urban Cow Girl

*press sample
Een aantal van de Morgan Taylor lakjes die ik al heb staan in de woonkamer te prijken op een half rond tafeltje. Naast dat ik de kleuren prachtig vind, vind het design ook erg mooi van de flesjes.
Ik weet niet of je wel eens reclame voorbij ziet komen in bladen van dit merk? Zo ontzettend mooi gedaan. Prachtige foto's. Bekijk de voorkant van hun lookbook... wauw!


MorganTaylor.nl, een spiksplinternieuwe webshop, verkoopt alles wat je maar kunt bedenken van dit merk. Ook de nieuwste collectie Urban Cowgirl, waar ik al een poosje mijn oog op had.


Drie er van koos ik uit en ik wist al zeker dat ik Holy Cow-Girl! wilde hebben, dat is echt een kleurtje waar ik steeds weer keihard voor val. En toen ik 'm binnenkreeg vond ik nog mooier; het is geen standaard groene lak! Save the best for last zegt men wel eens, maar ik begin gewoon met mijn favoriet.

Holy Cow-Girl! wordt omschreven als een "sage green creme" door Morgan Taylor. En dat klopt precies. Hij heeft wat grijzigs en de lak bevat prachtige groene shimmers.



De dekking is zoals verwacht prima; twee laagjes zijn meer dan voldoende. De shimmer is best goed te zien op de nagels, geeft 'm naast de unieke kleur ook nog dat beetje extra!

A Touch Of Sass wordt door Morgan Taylor omschreven als een "dark red creme". Hij is intens rood met een blauwe ondertoon.



Pfff zo. Die is lastig te fotograferen! Op camera neigt ie meer naar de gele kant (wat 'm oranje achtig maakt) terwijl ie toch echt een blauwe ondertoon heeft. Hopelijk heb ik dat wat weten vast te leggen! Dacht dat twee laagjes genoeg zou zijn maar toch zag ik nog wat lichtere spots op mijn nagels vlak voor het fotograferen. De camera ziet dit zeker. Dus toch een derde laag aangebracht.

Tan My Hide is zo'n perfecte nude lak en een prima basis voor nail art. Morgen Taylor omschrijft de lak als een "pale nude creme". Ik hou ontzettend van zulke kleuren!



Een prachtige nude kleur die gelukkig goed bij mijn huidskleur past. Hij is dekkend met 2 laagjes, wat top is voor zo'n lichte lak. Er zit een hele subtiele grijze shimmer is die niet echt goed terug te zien is op de nagels. Hij nijgt een klein beetje richting roze, waardoor ik 'm nog net weer iets mooier vind.


De kwastjes zijn van gemiddelde grootte en dikte en de formule is zoals ik gewend ben van de andere collecties; niet te vloeibaar zodat het van je nagel vloeit maar wel fijn om mee te werken. Maakt netjes lakken geen kunst!

Ben jij net als ik ook nieuwsgierig naar hoe ze stempelen? Dat ga je hier binnenkort zien :-D

Deze en nog heel veel andere lakken vind je op de officiële, Nederlandse site van Morgan Taylor. Daar vind je de nieuwste collecties en zo rond de 200 verschillende basis lakken!
Vind ze hier op Facebook en vind hier de nieuwste collecties.


Morgan Taylor has an official dutch webshop now! Which is great news! They have the newest collections and over 200 polishes. Urban Cowgirl is one of the newest collections and I got to swatch three of them.
Holy Cow-Girl! is a polish that caught my eye straight away, it is such an unique shade. The pretty green shimmer makes it even more pretty! Just needed two coats.
A Touch of Sass is a dark cream red; it's more blue toned than I could capture on camera. It's very glossy! After applying two coats I was in doubt; saw some lighter patches on the nail, so I added a third one. 
Tan My Hide is also a gorgeous shade. Leaning to pink it's just the perfect nude for me. It contains grey shimmer but it's hard to see on the nails. 
Which one is your favorite?








0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****