Misty Flowers - Nail Art


Een simpele nail art dit keer! Waarvan ik ook niet zeker wist of ik 'm wel wilde laten zien maar doe het toch ;-) Een lieve, makkelijke nail art met bloemetjes. Handgeschilderd.

Besloot dit met links te doen, mijn niet dominante hand, omdat rechts mijn 'swatch' hand is. Voelde me net dokter Bibber maar vind ze nog redelijk goed gelukt! En dit op Love in the Mist van Appeal4, swatches zie je hier.



Witte bloemetjes op een roze lak; volgens mij kan je dan al niet fout gaan :-) Ze zijn trouwens gemaakt met witte acrylverf. Denk dat de holografische topcoat van Colores de Carol het wat spannender maakte door een glittertje toe te voegen aan het geheel. Wat vind jij er van?


I really wanted to paint something on this cute pink but didn't know what. So finally I decided on white flowers :-) With acrylic paint. And my left hand.
My dominant hand is my right, but also my swatch hand. Makes it a bit difficult. But really want to do some freehand again.
Used a holographic topcoat by Colores de Carol (my favorite) for two nails for just an extra spark.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****