Lacquester - Greyvid Copperfield


Het is je vast niet ontgaan dat Lacquester een nieuwe herfstcollectie heeft! Ik heb er ook een aantal gescoord, kon het niet laten. Dit lakje heb ik als eerst gekozen. Blij dat ik ie vrij gauw heb weten te swatchen want ik moet weer rustig aan doen. Linkerschouder zit weer een ontsteking. Verdorie :-(

Zulke lakjes maken dan wel weer blij! Greyvid Copperfield is een grijze lak met zoals de naam zegt koperen glitters van verschillende groottes. Dat ziet er goed en ik moet zeggen uniek uit!




Het is een lakje wat erg gauw naar blauw neigt op camera. Hij is toch echt goed grijs!
Je weet hoe ik over glitters denk maar vind dit zo door een prachtige creme formule heen wel erg mooi en classy. Vind 'm bijzonder! Glitter kan gauw bulky worden, dat is niet mijn ding. Daar is hier met twee laagjes zeker geen sprake van. Er zit genoeg glitter in om niet te hoeven 'vissen' of iets dergelijk, maar ook zeker niet teveel. Caroline weet wat ze doet!

The Lacquester herfst collectie is verkrijgbaar op www.lacquester.com, scoor 
nu die van jou!


Maybe you've seen online that Caroline (aka Lacquester) came up with this great fall collection. As always I think it's a quite unique collection of polishes, well thought out and great quality.
I bought this one, Greyvid Copperfield. And I love it! You probably know I don't like bulky glitter polishes but this has just the right amount not to do that; enough so you don't have to place the glitter yourself, and not that many so it becomes bulky.
De copper color mixes so great with the grey. Elegant and classy polish!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****