Guestpost - DoorMariska (en update)


Er staat weer een leuke guestpost online op DoorMariska.nl
Elke maand maak ik een leuke nail art om te laten zien op haar blog. Kijk gauw op haar site voor meer foto's en info.



PS: Ik heb deze nail art gemaakt voordat ik mijn slijmbeursontstekingen kreeg gelukkig. Heb al meer dan een week niks gedaan, depressing!! Maar ben aan de beterende hand dus verwacht wel weer wat te kunnen gaan doen. En ik hoop volgende week er weer helemaal te zijn hier op Nailtalk!!

I made this nailart before my bursitis in both shoulders :-( Getting better one day at a time, so hopefully I will be able to do my nails again soon. Looking at plain nails for more than a week now, how boring. In too much pain to do anything. So hopefully I'll be back next week here on Nailtalk!!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****