Geometric Mystic - Nail Art


Ik had je al verteld dat ik een beetje in de war raakte van dit Catrice lakje Mystic Moss. Gemist? Kijk dan hier voor het artikel.
Het is een lakje wat zich uitstekend leent voor een nail art, bijvoorbeeld een geometrische. Moet zeggen dat ik daar iets mee heb! Vind het zo gaaf staan! Ik kocht op Ebay een gave plate met een paar mooie patronen. Ik kreeg deze en de andere die ik had besteld bijna dubbelgevouwen binnen. Oeps. Contact opgenomen en gelijk nieuwe gekregen. Gelukkig!

Bron en verkoper

Met zwarte stempellak ben ik aan de slag gegaan en dit is het resultaat!




Yeah! Lovin' it, al zeg ik het zelf haha! Vind dit geheel wel passen; ik heb eerder dit patroon gebruikt over een andere lak en moet zeggen dat ik het niet zo heel mooi vond. Ga deze echt nog eens vaker pakken.


Remember my confusion about this Catrice polish? Well, I thought of making a geometric nail art with it. Bought this plate on Ebay and loved it some much I needed to have it.
Choose black for it, to make it a catchy design. 
Let me know what you think <3



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****