Colors by Llarowe - Fall Collection 2015 - She's my Cherry Pie


Toen ik mijn bestelling binnen kreeg scheen de zon volop! Heb ze gelijk in het zonnetje gelegd op mijn nieuwe tuinstoel (balkon stoel eigenlijk!) en foto's gemaakt. Dit geeft de lak op zich wel goed weer; je ziet hier duidelijk de wijnrode glassflecks die in de lak zitten.

Hij is op de nagels wel iets donkerder dan in het flesje. Ik zie op mijn nagels een hint bruin, met paars/aubergine en roze/rode glassflecks. Dit is écht zo'n beauty!




De laatste foto is met flits genomen. In dat licht is ie wat minder aubergine dan op de andere foto's. Geweldig hoeveel kleuren je ziet! En met twee laagjes ben je helemaal klaar. De formule is fijn; niet heel erg dun en daardoor ook makkelijk mee te lakken zonder dat het overal heen loopt. Aanrader als je van zulke kleuren houdt!

Deze foto's en nail art die ik je laat zien zijn gemaakt voor mijn slijmbeursontsteking in beide schouders *huil*. Wilde zo graag weer eens wat freehand doen! Erg lang geleden en dus ook niet super tevreden maar was fijn weer te doen :-)



De herfstcollectie van Colors de Llarowe is verkrijgbaar bij Hypnotic Polish voor €12,90.


When I received my Hypnotic Polish order the sun was shining and so I had to take some bottle pics! These holo's are amazing. The entire fall collection is gorgeous <3
This one is She's My Cherry Pie and it is so unique. That color is amazing, so deep.
Two coats is all you need for this beauty.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****