Catrice FALLosophy 2015 - Mystic Moss


Jeetje, dit is wel een lastige blogpost geloof ik haha. Heb zulke dubbele gevoelens over deze lak! Bij de eerste laag dacht ik gelijk "oh nee, veel te sheer, niks voor mij. Jammer". Omdat ik 'm toch wilde swatchen deed ik een tweede laag er op. Niet dekkend nog. Dat viel ook al zo tegen. Waarom zo sheer? Nou, dan toch maar laag 3. Vrijwel dekkend. Vind dat je nog steeds een klein beetje tips kunt zien! En ja, ik keek naar mijn nagels en dacht "wauw...". Die shimmer, die kleur... sprankelend en toch zo zacht. Toen herinnerde ik me weer waarom ik 'm kocht.




Al met al vind ik het erg dubbel. Want toen ik 'm eens goed bekeek na die drie laagjes was ik echt verkocht. Die shimmers zijn echt zo mooi. Vind de kleur fantastisch en het feit dat ie wat streperig is vind ik dan nog niet eens zo erg. Maar die formule.. what was Catrice thinking?


Some polishes just leave you confused! Like this one from Catrice, a limited fall edition, Mystic Moss. After the first coat I was so disappointed... It was so sheer and came to the conclusion this polish just isn't for me. Second layer still no change in that. I needed to keep going because I wanted to make a swatch for my blog! And then... third layer. Applied and well, looked at it and thought wow... what a beauty! Like I said, confused :-P
It will always be a three coater. Not my thing. But the shimmer, the sparkle, the muted color...Yes, very much my taste! What do you think?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****