Appeal4- Love in the Mist


Zo'n lieve roze lak kan ik niet weerstaan te laten zien hier. Zo lekker girly, vrolijk en licht! En creamy... perfecte combinatie.

Ik kreeg een x aantal lakken van Appeal4 om te swatchen en daar zat deze tussen. Mijn oog viel er gelijk op! Ook zit er een roze bij met roze shimmertjes, nog niet op gehad. Terwijl ik dit schrijf heb ik nog steeds een slijmbeursontsteking die wel gelukkig aan het weggaan is. De eerste week kon ik niet typen zoveel pijn had ik. En hoewel ik een leuk voorraadje aan foto's had kon ik dus ook niks online zetten. Nu beetje bij beetje ben ik er weer!

Love in the Mist is zoals ik al zei een prachtige, roze, creamy lak. Dekkend met twee laagjes en de glans is zo mooi. Heerlijk kleurtje!



Denk jij ook aan Barbie nu? :-P haha! Vind het een fijn kleurtje, doet mij ook denken aan Barbie, maar ook aan kauwgomballen. Toch is ie lief!

Appeal4 is te verkrijgen in de Appeal4 webshop zelf en ook bij Nail The Mail webshop.



Appeal4 sent me this adorable pink to swatch. Does it make you think of Barbie as well? :-P It's so very cute and girly, totally loving this color. Makes me happy!
Like always the coverage is great, two coats and the formula is easy to work with as always.
Let me know what you think! <3



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****