Aengland - Wuthering Heights & Let Me In

*press sample
Ik loop zo enorm achter door die ontstekingen in mijn schouders (ze zijn weg!) met swatchen helaas. Dus ik moet nu flink aan de bak haha :-) Ik laat je alvast twee lakken zien van de AEngland "Emily Bronte" collectie zien: de lichte "Wuthering Heights" en "Let Me In".

Vind dit echt een typische AEngland collectie. Als je me de kleuren zou laten zien zonder logo dan had ik waarschijnlijk wel geraden dat het dit merk was. En er zitten weer beauties tussen! Ergens in de komende dagen zal de rest online komen.


Nu eerst Wuthering Heights. Een licht grijze lak met een paarse hint, die best lastig is vast te leggen. Vooral ook omdat het weer zo grijs was buiten! Hij heeft wel iets meer de paars weergegeven dan de grijs. Hoe grijzer het weer, hoe donkerder de lak (logisch); toen gister het zonnetje doorbrak zag ik zeker de paarse kleur heel goed terug!




Het is echt een prachtige grijs/ paars tint; twee laagjes en je bent klaar. Aengland heeft altijd een fijne formule vind ik; best "stevig" maar precies goed om netjes mee te kunnen lakken. Geen vieze nagelriemen! De holo glitter is zo mooi.

Dan, Let Me In. Vind ik ook echt een typische AEngland lak. Prachtig! Een "deep berry red", zo staat ie omschreven op Hypnotic Polish en daar kan ik helemaal in komen.




Vind het echt een prachtige lak! En het is bijna een "one-coater". Ik heb twee laagjes gedaan (doe ik altijd) maar als je netjes lakt en niet al te dun dan zit ie met 1 laag perfect. Dit is een lak en kleur die ik zeker vaker zou kiezen voor de komende herfst en winter maanden.

'Wuthering Heights' en 'Let me In' zijn twee van de Emily Bronte collectie van AEngland. Verkrijgbaar bij Hypnotic Polish voor €9,40.


Pretty much better now, no more bursitis in the shoulders luckily. Man, that really made me sad; to be at home and in constant pain (more than usual anyway) and not being able to read blogs, update my blog or doing nails. Hard times! But back now and oh my, have a lot of swatching to do. Stuff waiting for me! So will not show you the Emily Bronte collection at once, but in two parts. First Wuthering Heights and Let Me In. My camera had a hard time capturing the grey tone in Wuthering Heights. It's shows a bit more purple than in real life. But anyway a beauty; two coats. Like the kind of "firm" formula that AEngland has, no messy cuticles!
Let Me In is a deep berry red and oh my gosh... Love that one. It could be a one coater if you don't polish too thin! I used two. That scattered holo is gorgeous.
Can't wait to show you the other three!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****