Revlon - 75 Lime Basil


Bol.com had een leuke aanbieding kattenvoer. Voordat ik ging betalen wilde ik toch eerst nog even spieken in de beauty categorie en daar kwam ik in de sale dit lakje tegen. Naast dat ik de flesjes fantastisch vind zou deze lak lekker ruiken en dus hoppa, in de winkelmand.

En om gelijk maar te beginnen met de geur; JA. Vind 'm echt heerlijk ruiken! Ik dacht zelfs 'dit zouden ze met elke lak moeten doen!'. En hoewel lekker, kwam ik daar toch even later wel op terug. Nee dit moeten ze zeker niet met elke lak doen. Ik zou mijn neus dichtstoppen gezien ik bijna elke dag in die geur zou moeten zitten... Hij is vrij overheersend ook. Een geur omschrijven vind ik erg lastig. Maar ik haalde er wel een soort citrus geur uit, fris. En na wat googlen vind ik diezelfde omschrijving qua geur ook uit.




Hoe cute is die dop! :-D Heel handig? Misschien niet zo, maar ik kon alsnog prima lakken.
De dekking is top. Twee laagjes, al zou je dat niet zeggen bij de eerste laag. En vind de kleur prachtig, erg basic. Echt een basic groen. Heb ook een rood/oranje gekocht, de roze variant was er helaas niet meer.

De Revlon scented lakken vind je hier op Bol.com!


When I was ordering catfood on this very populair site I saw they had a nice sale on certain polishes. Couldn't resist to take two (although I would've bought 3- the pink was out of stock) scented polishes by Revlon. 
Lime Basil is a basic green polish, creamy with no extra's. As soon as I was polishing my nails I noticed the scent, quite strong, but loved it! And I thought 'wish all polishes smelled this way...' But, although the smell is lovely, citrus fresh, it is also quite overwhelming. So luckily not all polishes smell this way! Used two coats and a topcoat. Love this green!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****