Powder Perfect - Griffon


Ik kreeg een leuk mailtje van Maria, van Maria's Nailpolish Blog ; ze had een lijstje met lakken die ze weg deed en of ik ook wat van haar over wilde nemen. Was nog een hele opgave :-) Zoveel keus, zoveel prachtige lakken! Maar deze stond al op mijn wishlist dus gelijk maar aangegeven dat ik die wilde hebben.

Het pakketje met deze en mijn andere keuzes was razendsnel hier in NL bij me gebracht. Yay! Heb het flesje vaak in de handen gehad om gewoon even te kijken :-)
De lak verrast me wel met een matte finish, niet echt heel mooi... Droogtijd vond ik ook niet super snel. Maar toen die (sneldrogende) topcoat er over heen ging was ik al dat vergeten.




Dit is echt wel een kleurtje voor mij! Donker, richting paars en een hint roze. Er zitten flakies tussen de holografische flitter die 'm nog specialer maken. De formule was ik niet echt van onder de indruk, maar ach, het is en blijft een beauty. Thank you Maria!


Maria was selling some of here indies and she asked me if I was interested in a few! How could I resist! As soon as I saw this one I wrote her straight away to keep that one for me :-) Saw so many swatches and really love it. It's different!
Wasn't too impressed with the formula, bit goopy. But I ended up with gorgeous nails after applying a 2 layers of Groffin and a topcoat for some shine (dries quite matte). In love with this beauty! How did you say goodbye to it Maria :-P Thank you!!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****