OPI - Sorry I'm Fizzy Today


Dit lakje zag je al eerder voorbij komen in een review voor PolishAholic. Vind OPI over het algemeen best duur. En voor dat geld koop ik stiekem dan toch liever een mooie, unieke indie lak. Maar je zult vast herkennen dat je soms gewoon valt voor een lak! En die je wishlist ook niet meer verlaat. OPI Sorry I'm Fizzy Today is ook zo'n lakje. In mijn geheugen geprent! Hij behoort tot de Coca Cola collectie van 2014.

Dussss ik ging op zoek op EBay. En ja daar was ie.. voor totaal omgerekend €8,55. Lang nadenken hoefde ik niet. Klik, klik, klik en poef op de deurmat. (niet helemaal waar want die heb ik niet). Heeeerlijk kleurtje! Vandaag mag je met me mee zwijmelen.



Dekking? Twee laagjes (pluspunt!) en de droogtijd gemiddeld; het was warm die dag dus snel drogen deed ie niet. Oh en een basecoat is zeker geen overbodige luxe bij dit schatje. Dit is zo eentje die op m'n bureau blijft staan en zeker vaker ga gebruiken. Zoooo mijn zomer kleur!Bah gewoon te leuk! Het was in ieder geval wel duidelijk wat mijn zomer 2015 kleur was; wat zou mijn herfst 2015 kleur worden? We gaan het meemaken :-)

OPI Sorry I'm Fizzy Today kocht ik bij deze verkoper op EBay.


This polish stayed on my wishlist for quite some time! And when I saw it in a swatch again on IG, I had to have it. So I went on EBay and finally bought it. Such a lovely pink/ coral, cream polish! Used it before in a review for a webshop not so long ago. Coverage is great with two layers, drying time was a bit longer than I'm used to I think, but it was quite hot weather the day I put it on my nails. A basecoat is necessary! 


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****