OohLaLacquer - I Ain't Fraid of No Ghost


Coral Reefer Madness liet ik je een poos geleden zien. Een koraal roze, holografische lak van OohLaLacquer. Bij die bestelling zat ook dit lakje... I Ain't Fraid Of No Ghost! Het is een metaal grijze lak met een prachtig linear holo effect en gouden flakies.

Ik had 'm op en besloot ter plekke dat al mijn grijze lakken wel weg konden. Waarom zou ik die in godsnaam nog dragen als ik zo iets heb staan? In je enthousiasme wil je natuurlijk ook dat het lakje precies zo over komt op de foto als in het echt. Lastig...



Op de laatste foto zie je bij de ringvinger en pink de gouden flakies wat beter. En dat maakt dit lakje gelijk niet zomaar een metaal kleurige holo! Heb ook nog twee met flits genomen.



OohLaLacquer heeft er een nieuwe fan bij. Wat een fijne lakken zijn dit. De formule is zo fijn om  mee te werken. Makkelijk aan te brengen, de glans is mooi en ze drogen vrij snel. Mijn volgende bestelling is alweer gedaan. Het leuke is dat er zo af en toe sale is met leuke kortingen én de verzendkosten zijn niet belachelijk hoog vergelen met andere indie merken.

Ik heb I Ain't Fraid of No Ghost gekocht in de OohLaLacquer shop op Etsy in de sale. 


Remember Coral Reefer Madness? That coral pink holo by OohLaLacquer? I order this one with it as well. And it made me think I should throw all greys out an just keep this one because I won't wear anything else than this one :-) It's so so gorgeous I think, with the golden flakies! It's no plain grey. 
Two coats and you're done. OohLaLacquers formula I just really love. Easy to work with, great shine and fast drying time. Next order is on the way!




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****