Nail The Mail Box - September


De September box van Nail The Mail is er alweer, man wat gaat de tijd snel. Dit keer een Appeal4 lakje wat ik al had (maar hij is gewoon zo mooi!), een By K. lakje en Holiday van Picture Polish. Vooral die laatste was ik enorm nieuwsgierig naar. De gekleurde flakies tussen de holo glitters trokken me echt aan.

Toen ik Sorry I'm Fizzy Today van OPI droeg heb ik mijn ringvingers gelakt met Holiday!



De laatste foto is 1 vrij dikke laag (die op het OPI lakje is ook 1 laag, maar dan vrij dun) Holiday op Magical Sea-Lion van Appeal4. Een donkerblauwe lak met prachtige shimmer!


Wilde graag mijn decals gebruiken die ik al weet ik hoe lang heb liggen en vond deze mooi passen bij de donkerblauwe kleur. Op de pink heb ik 1 dun laagje Picture Polish Holiday, ringvinger de decal, middelvinger een metal stud, en op de wijsvinger heb ik een gezicht gestempeld.


Dan het volgende lakje, een merk wat ik nog niet kende, Blue Lagoon. Altijd leuk om iets nieuws te proberen. Het merk heet By K. en het is een multichrome lak. Hij heeft een onder andere een roze shift die echt onmogelijk is vast te leggen op camera. Wel jammer dat dat geeft 'm net dat extra vind ik! Een groot nadeel is toch de dekking. Ik ben gestopt met drie lagen, maar eigenlijk moest ie nog een vierde hebben.

Heb een plate met roosjes gepakt en daar twee patronen op uitgekozen. Waarvan de ringvinger een decal is geworden met rode roosjes.



Dit waren ze dan... De drie lakken uit de September Box van Nail The Mail! Ben erg blij met Holiday, wat een bijzondere glitterlak met flakies. Naast de lakjes zat er een glasvijl in en dat trok ook wel mijn aandacht. Om echt lengte er af te halen met een glasvijl lijkt me een hele klus, maar om ze mooi bij te vijlen is deze glasvijl ideaal. Je gaat heel zachtjes te werk en het resultaat is super glad!

Deze box is ook weer razendsnel uitverkocht. Schrijf je in voor de nieuwsbrief op de site en zo blijf je op de hoogte! Nail The Mail heeft (nu nog) twee verschillende boxen, de Mixed Box (mainstream en 1 indie) en de Indie Box (2 indies). De Indies worden speciaal gemaakt als LE voor Nail The Mail. Je kunt je er op abonneren maar ook per stuk bestellen! Kijk gauw op nailthemail.com


Nail The Mail box September! Already sold out.. again! This time I was so very excited about receiving Holiday by Picture Polish, it really is a cute holo sparkle topcoat with flakies! I tried it on a pink polish (one very thin layer) and on the dark blue polish by Appeal where you can see my first nail art on. I own this one already but that's ok.. it's a beauty!
The other polish by By K. was a bit of a dissapointment. Needed four coats (I stopped at three) because you can't see it in light like this on the pics). It had a great pink shift which I loved but was very hard to capture. Decided on some roses that day :-) Hope you like what I made! Let me know :-)





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****