Let it Glitter - Fall Collection - Purple Rain


Even geleden stuurde indie lak maker Suzanne van Let It Glitter mij dit lakje. Gelijk dacht ik wauw! Wat een prachtige kleur en die holografische glitter... Mooi! Hij bleek te behoren tot de Fall collectie 2015. En mag je eindelijk de swatches laten zien!

Dit lakje heeft een prachtige roze shift die op de nagels niet heel makkelijk te fotograferen is maar in het flesje zeker. De dekking is goed, ik heb twee laagjes gebruikt. Door de reflecterende eigenschappen van dit lakje ze je sowieso geen doorschijnende tips!




Ik was bang dat ie wat streperig zou zijn maar dat is een heeeel klein beetje het geval, voor mij zeker niet storend. Er zit genoeg holografische lak in om goed verdeeld te raken over de nagel. De formule is ook erg fijn om mee te werken. Hier nog een foto om de roze shift te laten zien:


Vind het een prachtige lak Suzanne, past heel goed bij het aankomende herfst seizoen. En ben je nieuwsgierig naar haar andere lakken? Bekijk dan deze collage en maak je keus :-D



Let It Glitter is verkrijgbaar via Etsy en ze heeft ook een eigen blog! Deze prachtige herfstcollectie is verkrijgbaar vanaf gister in haar shop, dus ga gauw kijken!
Ook heeft Let it Glitter een liquid latex mocht je hier nieuwsgierig naar zijn :-)


A while back Suzanne of Let It Glitter sent me this polish and asked if I liked it! Oh yes! Look at that holo sparkle. Unresistable ;-) It turned out the be a part of her fall 2015 collection. In shops since yesterday.
I was a bit afraid it would stripy but it wasn't, or at least not as I thought it would be. You need just two layers! In the bottle you see a pink shift that is hard to capture on the nails, so that why the picture of the bottle. Please head over to her shop and buy your favorites! :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****