LadyQueen review - Mermaid Sparkle Nail Art


Ik had bij het zien van deze lieve schelpjes van LadyQueen al gelijk een idee van de kleuren en patronen. Vond dit lakje van P2 er ook erg leuk bij passen.

Nadat P2 Dreamy droog was stempelde ik met witte stempellak een mermaid patroon op mijn nagels. Blij dat ik deze in huis had al via EBay, een HeHe plate 005.


Op de ringvinger heb ik alleen verschillende studs geplaatst, wilde niet elke nagel hetzelfde hebben. 




Wat zijn ze LEUK die schelpjes! Heb ze nog nooit eerder in mijn bezit gehad. Vind de grootte fijn, maar ook dat ze niet zo bol zijn. Maakt ze voor mij ook werkelijk draagbaar! De kleine bolletjes die ik heb toegevoegd is nog wat nagel "kaviaar" wat ik in mijn bezit had.

Wil jij nu ook eens lekker nail art spulletjes voor een leuk prijsje kopen, ga dan naar www.LadyQueen.com en vergeet de kortingscode niet die ik je mag aanbieden!



As soon as I saw the cute little sea shells at www.ladyqueen.com I knew what I would make with it. I choose Dreamy by P2, which I think fit perfectly. Added a white mermaid like stamp on every nail except the accentnail; used that for some nail stud decoration. The tiny little deco is nail cavair! Really loved the outcome. What I like about the shells is the size, but also they fit so perfectly on the nail, they're not too curved and that makes them wearable for me. Let me know what you think <3





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****