LadyQueen review - Geometric decals & Knuckle Rings


Zoals je weet review ik wel eens wat nail art dingetjes voor LadyQueen.com. Dit keer kreeg ik ook 3 lieve ringetjes erbij die bij elkaar horen; knuckle ringen. Mijn vingers zijn best smal dus altijd weer spannend om wat voor knokkel ie gaat passen. Deze pasten perfect; precies zoals ik ze wil!

De nail arts die ik maakte de laatste keren voor LadyQueen vond ik niet echt passend bij de ringen, dus vandaar dat ik die apart laat zien met een lakje wat er naar mijn idee geweldig goed bij past :-) After Midnight van ILNP!


Hoe goed past dat! :-) Vind ze erg leuk en schattig, ben de laatste tijd wel into de knuckle ringen en ik wil eigenlijk nog wel veel meer hebben ter variatie. Wil jij ook de knuckle ringen op LadyQueen bekijken? Klik dan hier.

De waterdecals vond ik wel een uitdaging! Zo gaaf dat het decals zijn. Stickers kan niet echt mee overweg, maar decals wel. Dit geometrische patroon sprak me erg aan. Het lakje wat ik heb gebruikt is een Special Edition van Appeal4, "Mint Muffin".




De zwarte lijnen vind ik mooi met met mint kleurige lakje. Ik miste nog iets, dus heb er twee studs aan toegevoegd. Wil jij ook deze decals? Klik dan hier!

LadyQueen is een leuke webshop met allerlei verschillende producten, waaronder nail art spulletjes. 


I kind of love waterdecals! Easy to use, make a great design and they're so thin! From Ladyqueen.com I received the geometric ones and the cute knuckle rings. Didn't think the ring would fit the minty design so I wore it with After Midanight by ILNP. Aren't they cute? They are really tiny and so they fit me perfectly.
The geometric design I made on a Special Edition by Appeal4, Mint Muffin. Let me know what you think! And have a great weekend!






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****