Elevation Polish & Pahlish - Eternal Blue Sky


Ik deed mee aan een give away van Pahlish een aantal keren. Ook naar dit merk was ik erg nieuwsgierig! En hoe mooi zijn ze!

Elevation Polish en Pahlish werkten samen en maakten een reeks unieke lakken waaronder Eternal Blue Sky en die heb ik dus gewonnen! Ongeveer anderhalve week later kreeg ik een pakketje binnen met deze beauty. Eternal Blue Sky is misschien een beetje misleidend want in werkelijkheid is het meer een teal lak dan blauw door de groene glassflecks die er in zitten.




Met flits:


Zonder flits:


Die groen/gouden flakes zie je ook duidelijk in het flesje op de laatste foto. En wat een makkelijke formule! Twee laagjes en droogtijd is super snel. Vloeit makkelijk uit op je nagel. Mooie glans van zichzelf, al heb ik wel een topcoat toegevoegd. Prachtig he? Vind het echt een pluspunt als een holo zonder direct licht ook je aandacht trekt.

Pahlish is verkrijgbaar via de eigen webshop. Of deze lak nog verkrijgbaar is weet ik niet, ik denk het zelf niet! Misschien als je een zoektocht start dat je er nog eentje op de kop kunt tikken! Pahlish lakken kosten zo rond de 11 dollar.


Pahlish is having giveaways regularly. And I enter almost every time (only when I find a polish beautiful which is often) and this time I won! I won Eternal Blue Sky, which is a bit misleadig because it's more of a teal :-P Elevation Polish and Pahlish collaborated and created this gorgeous holo. Two coats, drying time is so fast! Formula is very easy to work with. And I always feel it's a big plus when a holo is stunning without sun.






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****