Waterdecal NailArt - PolishAholic


Ik ontving een lief pakketje in de bus van PolishAholic. Met een aantal leuke nail art dingetjes! Waaronder deze waterdecals. Oh als ik ergens van hou dan zijn het zulke bloemen decals. Kun je prachtige mani's mee maken!

Het gebruik is ook zo makkelijk. Je knipt je afbeelding uit, haalt het plastic er af (beschermlaag) en dan dip je dat stukje in water. Zo'n 10 a 20 seconden. Je haalt de afbeelding van het papier af, maakt je nat (dip 'm even in de beker) en vervolgens leg je je decal op de plek waar je 'm wilt hebben. Doordat je nagel nat is kun je de decal nog wat verschuiven. Eenmaal op zijn plek haal je met een wattenstaafje of iets dergelijks het overtollige water weg en de decal zit muurvast.

Omdat ik niet alleen de decals op Sorry I'm Fizzy Today van OPI wilde doen heb ik Alpine Snow aangebracht op de ringvinger en daar op gestempeld met een MoYou plate. Niet helemaal tevreden daarmee maar voila.




Vind de decals goed passen bij zo'n mooie roze lak. Maakt het wel een schattig geheel vind je niet?

De decals zijn verkrijgbaar bij www.polishaholic.nl. De shop is uitgebreid met ook studs, penselen en glitters! En vergeet de Orly Outlet niet voor spotgoedkope, goede lakjes. Doe daar nog 10% korting bij op met deze code: nailtalk10 .

*dit product heb ik gekregen ter review

PolishAholic sent me these cute waterdecals. I love those things! So easy to apply and make a great design. Didn't want to use them on all nails do I went for a different accentnail. Not really happy with how that nail turned out... The decals make up for it; love them with that gorgeous coral pink "Sorry I'm Fizzy today" by OPI.




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****