Review PolishAholic - Glitter Nail Art


Van Polish Aholic kreeg ik ook glosse glittertjes om iets leuks mee te maken. Leuke uitdaging! Losse glitter is enorm veelzijdig in gebruik; denk eens aan bloemetjes, in een stempel nail art... Ik zag een leuke nail art van Sveta Sanders (who else!) op Instagram. Ze gebruikte compleet andere kleuren dan ik nu maar ik wil toch vermelden dat dit idee niet van mij komt :-)

Ik heb een gradiënt nail art gemaakt met een sponsje en daarvoor twee kleuren gebruikt. Colville Mews van NailsInc en een lichtblauwe lak van Kaleidoscope.




Een vrij makkelijke mani met een zigzag patroontje. En op de accentnagel heb ik twee rijen aangebracht van glitter. Zoals je weet heb ik een haat/liefde verhouding met glitter, maar hier weet ik me wel raad mee.

Deze leuke rondje bakjes met glittertje zijn verkrijgbaar bij Polishaholic.


First of all I totally stole this idea from Sveta Sanders, the nail art queen in my opinion :-) Webshop PolishAholic sent me these cute loose glitter. And so this is what I made with them. I used a bright blue color by Kaleidoscope and the nude color is (again) Colville Mews by NailsInc. Have used this is many nail arts! You can do so much things with loose glitter. Available at PolishAholic.nl.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****