Review Golden Sticker - LadyQueen


Heb je al eens gehoord van LadyQueen.com? Onlangs werd ik door ze benaderd, of ik een aantal producten wilde reviewen. De webshop zal je absoluut aan een andere populaire shop doen denken. Gelukkig zie je die al vaak voorbij komen op andere blogs, want dit soort shops zijn heaven voor nail art geeks :-)

Ik bestelde onder andere de gouden nagel stickers. Was erg benieuwd naar hoe dik ze zouden zijn, hoe makkelijk op je nagel te doen en of ze wel goed genoeg plakten. Vind ze in het echt nog veel mooier dan ik zag op de site! En qua dikte vallen ze mee, ook plakken ze goed.

Heb even goed nagedacht op welke kleur ik de stickers wilde proberen. En ik wist gelijk dat dat een donkere kleur zou zijn! Ik koos voor "You'll Meet a Dark Blue Stranger" van Lacquester.





Vind het goud en donkerblauw toch wel mooi bij elkaar passen! Rood zou denk ik ook erg mooi zijn. Op de ringvinger heb ik een gouden stud geplaatst omdat ik toch een afwisseling van patroon wilde. Vind voornamelijk de blaadjes erg lief!

De stickers vind je op ladyqueen.com. Niet alleen vind je daar nagelstickers maar ook tassen, make up spulletjes, nail art tools, haar decoratie, etc. Mocht je gaan kijken en iets leuks vinden, gebruik dan deze code: 



Ladyqueen.com approached me and asked if I would like to review some nail art things from their shop. The concept of the shop is the same as one you already know, but somehow I find this more refreshing than all those other reviews you see on every blog.
I choose among other things these nail stickers! I would usually go for silver but decided on gold for a change. They're easy to handle, although it's not very easy to get them off the sheet hehe. You'll Meet a Dark Blue Stranger by Lacquester is a nice choice for a base! Red also would've been nice. Love the outcome of this, love the leaves especially! 





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****