OohLaLacquer - Stamping Nail Art


Toen mijn Engelse vrienden hier waren droeg ik Coral Reefer Madness van OohLaLacquer. Een prachtige koraal roze holografische lak. Vind het echt een heel goed en fijn merk en ik heb nog maar 1 lak gedragen! Om 'm ietwat op te vrolijken (ik draag zelden twee dagen hetzelfde) wilde ik er iets op stempelen. Maar niet elke nagel de hele nagel. Ik zag een leuk patroon op de MoYou plate Sailor.


Het tweede plaatje op de plate koos ik. Ik heb met remover en een wattenstaafje op de de stempel weggehaald wat ik niet op mijn nagels wilde. Als je dat wilt doen is eigenlijk maar 1 ding belangrijk en dat is dat je wat sneller moet werken. Anders is de stempellak droog en plakt ie niet goed meer op de nagel.



Vond het wel een grappig resultaat zo! Vrolijk en apart. Wil je mijn swatches van dit lakje nog eens bekijken? Klik hier. Daar vind je ook de informatie over waar ik dit lakje heb gekocht!


Remember this polish? Coral Reefer Madness by OohLaLacquer. Bought it on Etsy! Click here if you want to see some swatches.
Had my English friends over last week and we had such a great time. I wore this polish for a day plain, with some sun and enjoyed it so much. Day after I added a stamp of a MoYou Sailor plate. Didn't want the same pattern on all nails (sometimes I just need to give myself a hard time) and so I erased what I didn't want on my nails with remover. You have to work quick though, otherwise the polish dries and doesn't stick to the nail.








0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****