Ooh La Lacquer - Coral Reefer Madness


Ik vernam op Facebook dat dit leuke indiemerk Ooh La Laquer sale had en ik moest gewoon eventjes kijken. En wat zag ik? Mijn favo zomer kleur in holo! Klik en in mijn mandje.

Het duurde wel eventjes voordat ik ze binnen had (bestelde er twee namelijk!). Het verzenden duurde wat lang en de reis vanuit Amerika ook. Maar goed, haast heb ik er niet mee dus no problemo.
Zo blij toen ik ze in mijn handen had!

Het is een roze koraal kleur, goede dekking en wat ik ook echt mooi vind is dat ie zonder topcoat ook heel mooi glanst. De meeste holografische lakken die ik heb drogen mat, semi mat op. Het is nog een best lastig vast te leggen kleur, maar hij is koraal roze; de camera zal 'm soms wat meer als een oranje weergeven, vooral met flits!





De laatste twee zijn met flits genomen en dus wat meer aan de oranje kant. De eerste twee zonder flits geven de kleur goed weer. Vind 'm echt zo enorm mooi! Dit is echt mijn zomer kleur. Ik hoop op mooie donkere herfstkleuren van dit merk, ik ben fan!

Ooh La Laquer vind je onder andere op Etsy! Zoals de meeste indies en holo's betaal je wel een prijsje voor zo'n prachtige lak. Tussen de 9 en 10 euro.


I read on Facebook that OohLaLacquer was having a sale. Didn't know the brand but the link brought me to Etsy and there I saw amazing holographic nailpolishes, also a pink coral! With one click it ended up in my basket with another one. This Is Coral Reefer Madness and I just love the formula! It's very pleasant to work with, coverage is perfect with two layers and without topcoat an amazing shine. I am a fan!!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****