Nail The Mail - Box August


Weet je nog dat ik schreef over Nail The Mail? De eerste Europese nagellak box ever. Hoe leuk! Wat ze vooral aantrekkelijk maakt zijn de indie merken en de shop die hele goede merken verkoopt.

Ze verkopen boxen waar je je op kunt abonneren maar ook die je los kunt kopen. Wat er in zit is een verrassing! Ik mag de komende 6 maanden de "mainstream" box laten zien waar in ieder geval 1 indie lak in zit, en 2 meer mainstream merken. In de box van Augustus (die in een razendsnel tempo was uitverkocht, maar hou de release van de September box in de gaten!) zaten deze lakken:


De Peel-Off-Base van Appeal4 heb ik gebruikt voor beide nail arts. Alleen dan niet op de manier die op het flesje staat. Het is een hulpmiddel om glitterlakjes makkelijk van je nagels te verwijderen. Ik heb 'm gebruikt voor het stempelen als een liquid latex.


En dat werkt super goed! Het is wat dikker en dus erg makkelijk te verwijderen. Het droogt wel iets langzamer dan de normale liquid latex die ik heb.

Er zat ook een glitterlakje van Appeal4 in: Sparkling Hippocampus. Een jelly blauw lakje met zilveren glitters.


Voor deze beauty heb je wel 3 laagjes nodig. Voordeel is dat ie snel droogt en je dus vrij snel achter elkaar kunt lakken.

Ook zat er in de doos een Color Club lakje; Sex Symbol. Een fijne, goud achtige glitter lak. Ik heb er eentje in mijn bezit maar die is iets groffer.


Drie dunne laagjes heb je nodig wil ie volledig dekkend zijn. Ik vroeg me wel een beetje af of deze lak nu bedoeld is om dekkend te zijn of dat je 'm al topper kunt gebruiken. Misschien wel beide :-)
Ik wilde dit keer niet alle nagels met deze lak doen maar heb een ander koraal roze kleur gebruikt en een stempel. Kan het niet laten :-)

Het laatste lakje wat in de box zat is van China Glaze; Heart of the Matter. Een best wel felle, jelly achtige, roze,'berry' kleur. Lastig weer te geven op camera ook! Maar wat een gave kleur zeg. Hij dekt met twee laagjes prima. Blij met dit lakje, fijne formule ook; dat kun je niet van alle China Glaze lakken zeggen...


Hij dekt zó goed dat ie ook prima stempelt; zo als te zien op mijn middelvinger :-) Heb nog een parelmoer stud op de ringvinger gedaan. Meer in de trant van less is more, toch?


Ik was blij met deze box, al hoop ik stiekem dat er de volgende keer minder glitter in zit. Ben ik toch niet heel fan van!

Nail The Mail is een webshop die allerlei merken verkoopt zoals Seche Vite, China Glaze, Foxy Paws, OPI, Picture Polish, Appeal4, AEngland, etc. En dus ook deze geweldige boxen! Ik zou zeggen, neem een kijkje! Er is genoeg te zien voor de nail geeks onder ons :-)


Europe has their own very first nail polish boxes, including an indie box. As I wrote here before, for the next 6 months I get to show you the Nail The Mail mainstream box. Containing 1 indie (in this case the Appel4 polish)  and two mainstream; China Glaze and Color Club.
The Appeal4 Peel-Off-Base I used as a barriere when stamping and it works really well for that purpose! Easy clean up. The Appeal4 glitter, Sparkling Hippocampus is a blue jelly polish with silver glitter. It needed three coats though, but pretty it is!
"Sex Symbol" by ColorClub is also a glitter polish. You also need three coats for this one; think you can use this one as a glittery topcoat as well!
"Heart of the Matter" by China Glaze is so very hard to capture! If you look at the stamp (I stamped with this polish) that would be the correct color. Beautiful berry pink! Great coverage, 2 coats.
Made nail arts with two of them, let me know what you think!
Check the site and take a look at all the great brands they sell ánd the boxes. You can subscribe to them but you can also decide to buy them one at a time.
www.nailthemail.com


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****