Lacquester - You'll Meet a Dark Blue Stranger en Katy Did Pink


Tweede artikel alweer van de Lacquester lakken! Vandaag laat ik je weer twee zien van de in totaal 9 stuks zomercollectie.

Vind het leuk dat de collectie bestaat uit neons maar ook een aantal donkerdere kleuren. Ook die zijn "vibrant" als je snapt wat ik bedoel. Geschikt zomer materiaal :-)

Wil je de eerste twee ook nog eens bekijken? Klik dan hier.


You'll Meet a Dark Blue Stranger



Ik zie nu pas dat je op de foto een heeeeel klein beetje tips ziet! Was me niet opgevallen toen ik 'm droeg. Wat een glans heeft deze lak zeg, wauw. Twee laagjes heb ik aangebracht. Hij is best donker, misschien nog wel iets donkerder dan op de foto.

Katy Did Pink



Jemig, wat een uitdaging deze goed vast te leggen. Maar WAUW! Fel roze lak met gouden shimmer. Prachtig kleurtje. En je handen lijken echt een stuk bruiner met dit lakje op :-) Zou dit dan mijn favoriet zijn van de Lacquester zomercollectie...?

Wil jij ook deze zomercollectie scoren? Ga dan snel naar www.lacquester.com en bestel jouw pretties! :-D


Do you remember the other two polishes I showed you by the dutch indie brand Lacquester? If not, click here :-) The summer collection counts a total of 9 polishes! Today I show you another two. First one is You'll Meet a Dark Blue Stranger; a glossy dark blue but still bright polish that needs just two coats. Only on the pictures I saw that my tips were showing just a tiny bit but didn't noticed when I was wearing it. Lovely formula and great shine!
Katy Did Pink is also a challenge to capture properly! But think I managed to do so. It's a bright neon pink with golden shimmer. With the first layer I thought I might need three but two did the trick. Guess wearing it with a white base would make it more pop! Lovely polishes, both of them. What do you think?


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****