Lacquester - Power to the Purple en Twister Start Knee on Green


Ik kreeg de "honors" om voor Lacquester de zomer collectie te swatchen! Enorm blij mee en ik wachtte dan ook met smart op haar pakketje.

Ik was ziek die week maar het doosje met lakken lag die paar laatste dagen naast mij op de bank. En zelfs toen kon ik er niet afblijven. Toch even snel een laagje van een aantal op de nagels :-) Doe er nu twee per stuk steeds, dus de komende week zul je meer voorbij zien komen.

Nu laat ik je Power to the Purple en Twister Start Knee on Green zien! De dames die deze paarse neon lak op de gevoelige plaat hebben weten te leggen wéten hoe lastig dat is. Iets met bloed zweet en tranen haha! Hij is dus zeker meer paars dan op de foto, maar dit komt toch een klein beetje in de buurt!

Power to the Purple


Wat een fijne lak moet ik zeggen! Fijne formule om mee te lakken. Doet me denken aan een gellak, fijn mee te werken. Geen strepen of iets dergelijks, gewoon fijn lakken. Twee laagjes zijn dit en ja Caroline, daar ben ik blij mee :-D hahaha!

Twister Start Knee on Green


Knee on Green, geweldig bedacht want hij is zeker neon groen! Wat een heerlijke kleur! Lekker fel. Looove it. Wederom twee laagjes voor een perfecte dekking. En een prachtige glans (foto's zijn met topcoat maar zonder topcoat glanzen ze ook erg mooi!). Ben blij met de brede kwastjes van dit leuke nederlandse indie merk, al met al tevree! More to come van deze collectie.

Wil jij ook zo'n gaaf Lacquester lakje scoren? Ga dan als de wiedeweerga naar www.lacquester.com ! Wacht niet te lang want ze gaan snel. 


Hi! Caroline (aka the Lacquester) asked me to review her summer collection. How could I say no? So after my happy dance I waited patiently for my package to arrive. They're all so different and bright, perfect! I knew with the neon pigments the camera would have a difficult time with them. And it showed when takng pics of Power to the Purple; a neon cream purple. (on camera more blue however) Complete coverage in two layers. Lovely to work with formula; reminds me a little bit of a gel polish. The Lacquester has great brushes, that are quite wide.
Twister Start Knee on Green is a birght green neon. Look at that!! Totally love it. Perfect for summer times :-) Also need two coats and great shine. Curious to see more? Go to the website of Lacquester, www.lacquester.com and stay tuned here on Nailtalk for more :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****