Guestpost - Het is Marg


Weet je nog dat ik Robin van Roaring Nails als gast hier had en Wendy van Miss Pinky Nails?
Vandaag weer een leuke verrassing: Margo van Het Is Marg. Ik geef het woord aan haar!


"Hiya!
Ik zal me eerst even voorstellen, ik ben Margo van www.hetismarg.nl en voorheen had ik de webshop getyournailsdone.nl! Je hebt mijn naam vast wel eens voorbij zien komen op Miriam haar blog. Doordat Miriam voor mij swatchte hebben we leuk contact gekregen en in 1 van onze vele kletspraatjes vroeg ze me of ik een gastblog wilde schrijven. Jaaa, leuk!
Ik heb lakjes in overvloed en ik wil er graag zo nu en dan eentje met je delen.


Laten we beginnen met een enorm zomerse nagellak van Kiko, namelijk Denim Nail Lacquer Ink Pink. Dit is een koraalroze lak met een denim finish. De denim lakjes van Kiko dekken echt goed en hebben een matte, fluweelachtige finish.

Het kwastje is breed, wat ik altijd erg fijn vind, omdat je met 1 strook al heel je nagel kan bedekken.


Het matte effect maakt Ink Pink bijzonder. In het flesje is een shimmer te zien, maar dit vind je op de nagel niet terug.



Dit is 1 van mijn favoriete zomerlakjes. Ik heb hem al ruim een jaar en hij is nog steeds niet dik.
Duidelijk een winnaar! '


Lieve Margo, wat ontzettend leuk dat je een guestpost wilde doen voor Nailtalk! En ik hoop dat ik wat vaker van je zulke mooie lakjes mag laten zien hier. Dank je wel!!


Once in a while I will be having a guestpost here, and today it's Margo's turn. She shows Ink Pink here today by Kiko :-) It's her favorite summer polish, very cute color! Coverage is really well of these Denim polishes. In the bottle you see tiny shimmers but on the nails you don't see them anymore. Let me know what you think! :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****