Essie Summer collection 2015 - Chillato


Eerder zag je al mijn favo van Essie's summer collectie 2015; Peach Side Babe. In deze collectie zit ook Chillato! Dit is een kleurtje waarvan ik bijna zeker weet dat ik 'm niet nog van een ander merk heb.

Het is ook een apart kleurtje; pastel geel achtige lime kleur. Volg je me nog? En gezien de dekking van de blauwe uit deze collectie fantastisch was en die van Peach Side Babe ook, was ik erg benieuwd naar deze. Hij is lichter en had wel twee ietwat dikkere laagjes nodig, misschien toch echt wel drie als je niet een dikke laag op je nagels wilt kwakken... Maar niet heel slecht voor zo'n licht lakje.




It got my approval :-) Vind 'm leuk, lief maar toch niet heel spannend. Geen idee of ik 'm weer zou snel zou pakken gezien de dekking.

Dit lakje zat in een set die ik heb gekocht op EBay. Kijk bij de swatch van Peach Side Babe voor meer info!


I bought a mini set of Essie polishes on EBay a while back, the summer collection with 4 mini's. Chillato was one of them. A pastel yellow/lime polish. I like the color, it's different from any polish I have in my stash but I don't feel it's very excited somehow. You need two thick coats to get full coverage; and I might want to use three next time. If there is a next time... The mini's have a great brush that is so easy to work with, love that!

0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****