Catrice - For Some It's Plum


Deze lak haalt ook echt weer de grootste irritatie als nagelblogger naar boven. En tegelijkertijd kijk ik steeds naar mijn glanzende, donkere nagels die ik fantastisch vind. Maar het begint toch echt met de irritatie. Deze lak is onmogelijk te fotograferen! Jammer maar helaas. Mijn best gedaan en ik hoop dat ik een klein beetje in de buurt kom.

Ik ben ook geen held in foto's bewerken; ik snap er kleine dingetjes van in mijn simpele programma maar daar houdt de kennis wel mee op. Genoeg daarover.... For Some It's Plum en wauw Catrice. Wat een juweeltje!!




Zoals je dit verschillende de eerste twee foto's ook van kleur met die onderste. Ik zou zeggen, maak er een mix van en there you have it! haha!
Kan 'm je zó aanraden. De dekking is fantastisch en de glans ook. Ik zou het bij 1 laag kunnen laten, maar twee vind ik toch fijner.

Catrice koop je bij je drogist (Trekpleister/ Kruidvat) voor volgens mij €2,99.


The biggest nail blogger irriation of all time: polishes that you can't seem to capture right no matter what you do. I tried everything! So guess this one needs some imagination :-P It's a gorgeous plum color by Catrice and the formula is amazing. You only need one layer for full coverage! The shine is lovely as well, although I added a topcoat. What a beauty! And Catrice is also a budget nail polish here in the Netherlands (and more countries), I bought it for just 2,99.


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****