Appeal4 - Fire Mock


Mijn poezemeisje besloot lekker te gaan liggen terwijl ik aan het fotograferen was. Prima!
Dan maar wat poeze tootsies op de productfoto. Dit lakje heeft mijn hart gestolen! Wat een ongelofelijk heerlijk kleur! Hij is echt koraal roze, meer roze dan je op de nagels ziet helaas.  De kleur van de flesjes komt aardig overeen.  Fris en helder en super zomers. Heb 'm al in een nail art gebruikt maar hier is dan eindelijk de swatch.

Twee laagjes heeft deze maar nodig, mits je wat dikkere laagjes aanbrengt. Als je dun lakt dan heb je er zeker drie nodig.




Jammer dat m'n camera toch die gele gloed weergeeft. Hoe dan ook, het is echt een beauty vind ik. Van al mn koraal kleurige lakjes (die stash is vrij snel gegroeid!) staat deze op nummer 1. Vind het Essie lakje Peach Side Babe ook erg leuk... en Peachella van Rimmel vind ik ook echt prachtig!

Wat is jouw favo koraal/ peach kleur?

Appeal4 wordt steeds makkelijker verkrijgbaar. Het is nu te koop in (uiteraard) hun eigen Appeal4 webshop, maar nu ook in de shop van Nail The Mail.


Today I show you Fire Mock! And this must be my very favorite summer polish of 2015. It's so bright and lovely! My camera shows a yellow glow over the nail (why oh whyyyy) but the color of the bottles is pretty accurate. Coral pink cream polish. When adding two quite thick layers you'll have full coverage, otherwise you need three thinner coats.
What is your favorite summer 2015 shade?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****