Appeal4 - Burgundy Frills


Ik ben nog nooit zo snel van mening veranderd over een lak geloof ik. De eerste laag vond ik teleurstellend. Hij leek niet goed te dekken, beetje bruinig.. Ik dacht gelijk 'nee, dit is niet mijn ding!'. Heb de eerste laag laten drogen en was al bezig in mijn hoofd met de volgende lak.  Tot ik de tweede laag opdeed en ik van MEH naar WOW ging. Hij kwam echt tot zijn recht! Ik heb gekozen bij dit lakje voor drie lagen omdat ik dit effect goed intens wilde weergeven.

Hij lijkt in gewoon licht wel iets van shimmer te bevatten. Ik ging foto's maken naast een raam met een blauwe lucht en het is alsof ie de kleur absorbeert in de lak! Prachtige shift ontstond er.





Het is een bruine kleur met roze, rode shimmer en ik denk zelf een tikje goud misschien. Wat een beauty! Heerlijke herfst kleur. Oh wat heb ik daar zin in! (de nagellak kleuren welteverstaan, de herfst zelf niet)

Liefde voor dit lakje! Appeal4 heeft een eigen webshop waar de lakjes worden verkocht en ook is Appeal4 verkrijgbaar bij Edgy Polish en Nail The Mail.


Oh how I love this polish! It kind of absorbs the color in the enviroment, like the blue sky you can see. It creates such a lovely shift. I never changed my mind about a polish this quickly I think. With the first coat I thought noooo, it's brown and kind of see through. But the second layer changed everything... How wonderful! I added a third layer though. Gorgeous fall shade don't you think?




0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****