Appeal4 - Back to Copenhagen


Appeal4 heeft weer een nieuwe collectie uitgebracht; een herst collectie met prachtige tinten. Uiteraard wist ik dit al een poosje gezien ik de tijd kreeg om ze te swatchen voordat ze uit kwamen. Ik ben een sucker voor pastel kleuren, zomerse koraallakjes, maar als de herfst collecties dan weer uit komen maakt mijn hart toch een sprongetje. Alsof je er weer aan toe bent, met een zucht.

De collectie heet Back To Copenhagen en bevat verschillende soorten finishes.

Little Mermaid


Little Mermaid is een vrij sheer lakje die wel 3 laagjes nodig heeft. De gekleurde glassflecks in de lak zijn echt zo mooi; ik zie goud, groen en roze!


Trendsetter



Trendsetter is een olijfkleur achtige lak die makkelijk aan te brengen is en maar twee laagjes nodig heeft. Hou van zulke kleuren!


Copenhagen Girls


De eerste lak die mij gelijk opviel van de collectie. Een prachtig zacht roze lak die ook dekt met twee laagjes.


Beechwood


Beechwood is echt een aparte kleur; lastig te omschrijven. Hij heeft zeker een paarse gloed, al vind ik er ook iets bruins of grijs in. Dekkend met twee laagjes.


Vintage Treasure


Vintage Treasure is een prachtige lak met zilveren shimmer. Dat maakt deze echt bijzonder! De naam vind ik er ook erg goed bijpassen, hij heeft inderdaad iets 'vintage' over zich. Dekkend met twee laagjes.


Fairy- Tale


Fairy-Tale neigt iets meer naar blauw op de foto. In werkelijkheid is ie paarser. Met prachtige gekleurde shimmer. De formule lijkt iets meer een gel formule te zijn dan de rest en geeft een prachtige glans. En goede houdbaarheid!


Blue Planet


Last but not least; Blue Planet. Een prachtige donker blauwe creamy lak. Met een zeer goede dekking. Als je netjes lakt zul je het vast met eentje wel redden.

En wat vind jij van deze herfst collectie? Ben jij al klaar voor die tinten of heb je de zomer nog in je bol? Ik vind het een prachtige collectie. Niet te donker nog. Heerlijk!



Appeal4 is verkrijgbaar (en dus ook deze collectie!) bij Edgy Polish, de webshop Nail The Mail  en uiteraard in de webshop van Appeal4 zelf.


Appeal4 released a fall collection with amazing colors; right up my alley to be honest! I love pastels, I love brights, but as soon as I see the fall shades turn up I just sigh happily. The collection contains 7 polishes. The first one needed 3 coats, the rest needed two. Formula is as your used from Appeal4, smooth and easy to work with. What else can I say? Enjoy!! <3 


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****