Yes Love Speckled - Roze, Paars en Blauw


Ik schreef al eerder over mijn aankoop bij PolishAholic en mijn 50% korting cadeaukaart.
Ook deze gingen in mijn winkelmandje! Heb goede ervaringen met Yes Love lakken.Vind dat ze leuke lakjes maken en dat voor een klein prijsje. Herinner je de Concrete collectie nog?

Bij zulke glitterlakjes is het altijd afwachten hoe de dekking zal zijn. De basis is vaak niet zo dekkend omdat de glitters anders te veel bedekt worden. Maar kan je nu alvast verklappen; de dekking is erg goed. Vooral de paarse! Voor alle lakjes had ik maar twee laagjes nodig. Ik heb niet eens aan 'glitterplacement' hoeven doen (het handmatig glittertjes plaatsen op je nagel omdat er bijvoorbeeld niet genoeg in zitten). Beter! Ik begin met Y2, en dat is de roze.

Y2




Twee ietwat dikkere laagjes anders dekt ie denk ik niet goed. Kijk die verschillende kleuren glitter! Paars, roze, zwart, goud....

Y3




Het lakje met de beste dekking. Hier ook weer een diversiteit aan kleuren! Blauw, oranje, zwart, goud...

Y5




Hier ook ietwat dikkere laagjes, twee stuks. Zo'n heerlijk kleur dit! Fris en fel! Ook hier zie ik roze glitters, zwart en geel.



Doordat de dekking goed is zijn de glitters ook iets meer bedekt. Ik persoonlijk vind dat mooi. Hou niet zo van bulky glitterlakken. En dit geeft wat een 3d effect vind je niet? En deze schatjes kosten ook maar €2,50 bij PolishAholic.nl. En wil jij ze ook kopen? Vergeet dan mijn code niet voor 10% korting!



Yes Love is one of those brands that keep coming up with the cutest polishes for such a small price! Remember I showed you the Concrete collection? PolishAholic is a webshop that sells YesLove and since I had a giftcard I did some shopping and bought these three cuties of the Speckled Collection. All need just two coats; the pink one needs two but slightly thicker for full coverage. Easy formula, no glitter placement!



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****