Review - Beautyill Liquid Latex Tape


Helen van Beautyill.nl heeft een fantastische stap gezet door zelf liquid latex te gaan verkopen!
Ik had het al gezien op Facebook; de aankondiging van haar webshop. Dit is goed nieuws voor iedereen die dit goedje wel heel graag wil hebben en proberen maar het niet uit het buitenland wil halen. Ze verkoopt de flesjes in verschillende maten, verschillende hoeveelheden ml's, dus daar kun je ook nog uit kiezen. En dat is nog niet alles... ze verkoopt ook hele lieve armbandjes die je ook als elastiekjes voor in je haar kunt gebruiken. Of andersom.. wat jij wil ;-) Stiekem hoop ik zelf dat ze ook nog eens nagellak gaat maken. Beautyill indie. Een droom!


Toevallig zag ik een tweet voorbij komen over bloggers die dol zijn op nail arten, met de vraag van Helen om contact op te nemen. Dat heb ik gelijk gedaan! En na wat gezellig contact kreeg ik een flesje liquid latex thuisgestuurd. Eentje van 8 ml.


Het kwastje is zoals je kunt zien vrij smal. Wat wel prettig kan zijn als je naast je nagel te werk gaat, zo kun je het preciezer aanbrengen. Ik was enorm benieuwd naar de substantie; ik heb zelf een paarse liquid latex en een witte. De paarse is vrij dun, de witte (van Appeal4) is wat dikker. En die van Beautyill zit er eigenlijk wat tussen in; fijn!

De latex is grijs van kleur; het is een kleurtje wat ik zo als nagellak op zou willen doen! Eenmaal opgedroogd wordt ie donkerder van kleur. Ben aan de slag gegaan voor een vrij bewerkelijke nail art waarbij voor mij liquid latex écht onmisbaar is geworden. Een gradiënt met stempel.


De liquid latex brengt makkelijk aan en droogt echt super snel. Je hoeft dus zeker niet te wachten; als je bij de laatste vinger bent kun je gelijk beginnen met je nail art. (dit lakje is overigens Snow in Summer van Appeal4; swatch komt nog!)


De gradiënt, done :-) Alles is mooi op de latex terecht gekomen, toppie! En nu het verwijderen. De Beautyill liquid latex verwijderd prima; gemakkelijk en veelal in één keer.


Tadaaaaaa! :-D Nog even een beetje bij poetsen (dat hou je toch altijd!) en dan is dit de gradiënt, zonder topcoat! We gaan er zo overheen stempelen. Dan wil je toch weer diezelfde bescherming? Here we go again :-)


Stempelen en voila, de tape is zo te verwijderen met je vingers of een pincet. Nog even met een kwastje er langs, topcoaten en you're good to go.



Heb deze lakjes gebruikt en de Born Pretty plate BP-L017.


Kortom: dit goedje doet zeker zijn werk. Het is sticky, beschermd goed, is snel droog en makkelijk te verwijderen. Ik kan niet meer zonder!

Dussss wil jij ook zo'n handig hulpmiddel? Ze zijn te bestellen in verschillende formaten (5, 8 en 15 ml) en twee verschillende kleuren; de donkergrijze of pastel roze (ook lief!). Ga naar de shop van Beautyill en kijk eens rustig rond. Dit is ook een aanrader voor de Belgische lezeressen! Het flesje Liquid wat ik heb is 8 ml, donkergrijs en kost €7,99 (maat M). De verzendkosten van alle formaten is €1,99!


I was very excited when Beautyill announced the fact that she will be selling liquid latex! A product that is indispensable when making your nail art. I made this nail art with some help of this product so you can see for yourself ;-) It came in a 8ml bottle, grey of color. The brush is quite long and narrow, easy for when you need to be precise like next to the nail. The substance is easy to apply and dries quickly; once you did the last nail you can start with your first straight away! Now your skin is protected of all the nail polish that you need for your nail art. 
Removal is easy as well. Grab some tweezers and pull the liquid off the skin. Done! Hope you like my review and nail art :-) Let me know what you think in the comments! 
PS: the shops only ships inside NL and Belgium for now! 






0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****