Orly - Sterling Silver Rose


Of andere prioriteiten, of money troubles, of wat dan ook. Het heeft lang geduurd voordat ik bij PolishAholic bestelde!
Vorig jaar won ik daar namelijk een gift card; 50% korting. Nice! En nu eindelijk kon ik even lekker shoppen. Vooral de Orly Outlet trok mij! Goed merk, grote flesjes, fijne lakken en dat voor een klein prijsje. Ik kocht onder andere deze, Sterling Silver Rose.

Zo in het flesje op de site trok hij me niet in het heel bijzonder aan. Ik ging een swatch op zoeken en dacht wauw. Toch wel een beauty! En klik, in mn winkelmandje.

Ik las daarbij ook veel over de voordelen van de rubberen dop for een "easy grip". Dat klopt wel aardig! Sterling Silver Rose wordt omschreven als een roze lak met zilveren, parelmoerachtige shimmer.




Is het niet een heerlijk kleurtje? En ja, hij streept een klein beetje. En daar hou ik op zich niet zo van. Piepklein minpuntje. Want de dekking is gewoon fantastisch te noemen; heb er zelfs mee gestempeld! Heb je kunnen zien in het review artikel van de Beautyill liquid latex tape.


Hij dekt in 1 laag, al zie je er twee op mijn swatch foto's.  Ook benieuwd naar die Orly Outlet van PolishAholic.nl? Klik dan hier.

EN, leuk nieuwtje, ik mag je 10% korting aanbieden!





0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****