Let it Glitter Paradise - Nail Art


"Edge of Paradise" van Let it Glitter is een heerlijk zomers kleurtje! Een fel neon pastel mint groen.
Swatches kon je hier eerder bewonderen: klik voor de swatches van deze lak hier, voor de teal glitter bom ("Imagine") hier en de super felle roze neon genaamd Soulmate hier.


Ik heb een poos geleden twee prachtige Infinity plates aangeschaft. En echt, ik kan ze zeker aanraden! Echt goede kwaliteit en mooie patronen. Heb voor deze nail art ook een plate gebruikt, de Infinity 140.


Heb gestempeld met een witte stempellak van Kaleidoscope.




Je mag de groene lak nog wel iets feller denken :-) Wat een gave kleur! Uniek in mijn stash. En vind het witte bloemetjes patroon er goed bij passen. Op mijn ringvinger heb ik twee parelmoer studs toegevoegd; vond het een leuke afwisseling dan alles hetzelfde. Heb deze nail art gedragen op een vrijdag in het verzorgingshuis waar ik nagels lak en echt iedereen begon er over, pakten m'n handen beet en ze vonden het allemaal zo mooi! Altijd leuk :-)

Ga naar de Let it Glitter Etsy shop en koop ook jouw zomerse, unieke indie lak! Edge of Paradise is een lakje van de Anniversary collectie.


Remember the Let it Glitter polishes I showed recently? Lovely indiebrand that also created Edge of Paradise. Check out here more swatches of different Let it Glitter polishes!
This neon pastel mint green is gorgeous on it's own but wanted to use my Infinity plate again and wondered if white would make a cute combo! And I think it did :-)  Added two studs on the ringfinger, just to give it a little twist.
Wore this nail art to the nursing home where I paint nails of the elderly and they loved it as well :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****