IBD nail lacquer - Pan-Duh


Er is weer een nieuwe webshop in het land! Met wat andere merken die je niet gauw tegenkomt.
Zoals IBD nail lacquer! Geen twijfel toen ik een mail kreeg van Nailproduct.nl of ik iets wilde uitzoeken in de webshop. Dat werden twee lakken uiteindelijk, omdat ik niet kon kiezen haha! Een er van laat ik je nu zien; Pan-Duh. Pan-Duh behoort tot de CalliGraffiti collectie en zag op de site dat ie een shimmertje bevatte. Kwam er achter toen ik 'm kreeg dat ie vrij veel shimmers bevat en meer richting een parelmoer lak gaat.




Zoals verwacht heeft ie wel drie laagjes nodig; hij is vrij sheer. Maar wat een lief lakje! Mooie zachte kleur en prachtige shimmer. Omdat ik niet zoiets heb in mijn toch 500+ stash maakt dit zeker een uniek lakje! Ook kon ik het niet laten hier heel iets schattigs van te maken. Stay tuned :-D



Dit lakje kreeg ik aangeboden ter review van www.nailproduct.nl waar ze de wereld aan nagel artikelen hebben. Ga zeker een kijkje nemen voor de IBD lakken; die zijn zo rond de €5,95 , niet gek toch?


This new Dutch webshop approached me the other day. Asked for a review of a store product. I got to choose two polishes and no doubt I picked the brand IBD. Always bit curious about IBD! This is Pan-Duh, easy application with an average size brush and easy formula, although it needed three coats for full coverage. Isn't it adorable?



0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****