Appeal4 - Vanda Pure Delight


Kan ik dit een zomer lakje noemen? Of is ie daar wat te donker voor? Geen idee, maakt me ook niet uit. Draag gerust zwart in de zomer als ik daar zin in heb :-)

Dit is Vanda Pure Delight! Wat een prachtige kleur. Lastig te omschrijven zeg... Gelukkig geeft mijn camera 'm wel perfect weer. Hij heeft een beetje een crelly formule, ook al weet ik niet of Appeal4 'm zo zou omschrijven. Maar dekking is prima met twee lagen. Al zag ik op de foto wat lichtere "patches" die in in het echt niet zag.




Vind dit echt wel een heerlijke kleur en die zal ik zeker vaker dragen! Classy en elegant vind ik 'm!

Appeal4 is verkrijgbaar in hun webshop en ook bij Nail The Mail.


What a delightful shade! How would you describe it? Wearing this mis summer, don't care! :-P
This one has a bit of a crelly formula, although I'm not sure if that's the way to describe it. First layer doesn't give you the impression it will cover in two layers, but it does! Love that. And although on the pictures it seems like you see some patches, I can't see that when I look at my nails.
What a beauty! What do you think about this shade?


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****