Appeal4 Soft Wave Combo


In de zomercollectie van Appeal4 zat Soft Wave, een lichte mint pastel.
Zeker een lakje waar ik van hou. Mint heb ik echt een zwak voor. Het is jammer dat mijn camera dat niet heeft :-/. Soms maakt ie 'm blauw en denk dat je wel Photoshop skills moet hebben om 'm goed weer te kunnen geven. Bij deze gaat ie best goed nog!

Bijna twee jaar geleden kocht ik een aantal gevulde flesjes via Etsy; er zat alleen een basis in en verder kon je zelf toevoegen wat je wilde om je eigen lak te maken. Je hebt al eerder een lakje van me bewonderd hier (ze hebben geen namen, mocht je een suggestie hebben, altijd welkom!):


Hoewel deze erg neon is en van je nagels af knalt, koos ik voor een tweede lakje pastelkleurtjes. Vond ze gelijk zo leuk! Toegevoegd aan de substantie, goed schudden en 'testen' of er genoeg in zit. Ik heb 'm over Soft Wave heen gedaan.

Appeal4 Soft Wave with glitter

Appeal4 Soft Wave with glitter

Appeal4 Soft Wave with glitter

Is het niet een cutie? Vind die ronde, gekleurde glitter zo te gek! En die kleine zilveren sparkle.. maakt het een fun lakje. Ben geen glitterfan, dat weet je inmiddels denk ik wel, maar deze kan ik zeker zo af en toe zeker wel "verdragen".

De gevulde flesjes zijn niet meer verkrijgbaar bij de verkoper waar ik ze kocht op Etsy, maar er zijn vast anderen. Wat dacht je van Lacquester! --> www.nailpolishsupplies.nl Geen kant en klare flesjes (nog?), maar genoeg supplies! Of vervolg je zoektocht op Etsy.


Recently I made a few polishes my own, a neon one and a pastel. Few years back I ordered bottles on Etsy with just a base in it. So you could add glitter/pigments, whatever you like. Really had fun with looking for glitters! This pastel glitter polish (they don't have names, suggestions are welcome!) just needs 1 coat and you got the cutest nails ever :-)


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****