Stamping nail art - Neons


Toen ik de swatches aan het doen was voor Morgan Taylor kwam het idee in mij op dat deze lakken wel eens goed konden stempelen.
Ze zijn zo goed gepigmenteerd en drogen mat op. Dat moest ik uitproberen. En JA ik had gelijk! Je hebt dus niet alleen een hele gave zomerse lak voor op je nagels maar dus ook een stempellak in één.

Van links naar rechts op de foto: Een "zelfgemaakt" lakje, "Pop-arazzi Pose" Morgan Taylor, "Colville Mews" Nailsinc en "Manga-round with Me" Morgan Taylor. Heb een Lesly plate gebruikt, nummer 115.



Linksboven staat het patroontje wat ik heb gestempeld met beide lakken van Morgan Taylor!






Ideaal dat ik deze lakken aan mijn collectie stempellakken kan toevoegen. Vond het glitterlakje qua kleuren zo goed bij elkaar passen dat ik die over Colville Mews heb gelakt op de ringvinger. Had nog wel een laagje over heen gekund denk ik! Maar tevreden met deze nail art :-)


Swatching the polishes of Morgan Taylor made me think; looking at formula, they would probably stamp great. I just needed to try! And in combination with the beige NailsInc polish I was hoping would 'pop'! I created a polish myself (showing on ringfinger) and they suit so well together :-) Used a Lesly Plate for the design. Finished off with topcoat and I am a happy little nail art addict.



0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****