Personal + Nails


Goedemorgen! Vandaag een artikel die ook een persoonlijk tintje bevat. Uiteraard ook nagels :-)
Ik ben enorm geschrokken gister. Blog al een aantal jaren met veel plezier en blijf zoveel mogelijk weg van alle drama. Daar heb ik gewoonweg de energie niet voor. Maar gister is er wat gebeurd wat mij niet in de koude kleren is gaan zitten. De details die weet ik niet allemaal en is ook niet nodig voor wat er is gebeurd. Maar waar ik wel op in wil gaan in de actie die er gedaan is.

Gister is er iemand en shop zwart gemaakt online. Ben er vreselijk van geschrokken! Sinds wanneer wordt dit soort gedrag getolereerd in "mijn" bloggers community? Details zijn niet nodig; wat ik nodig vind is jou te vragen; wat als het jouw kind was geweest waar zo over gesproken werd? Wat als het jouw man was? Wat als JIJ het was? Zou jij het fijn vinden om op internet te worden gepest? ONGEACHT DE REDEN, ONGEACHT DE PIJN, ONGEACHT DE ACHTERGROND. Sinds wanneer is het OK? Het erge vind ik dat het klakkeloos wordt aangenomen. Het wordt aangenomen van iemand die het noodzakelijk vind een persoonlijke vete online te uiten en iemand compleet af te maken. En het slachtoffer staat aan de zijlijn, machteloos. En zo voelde ik mij ook. Als ik het was geweest? Je had me kunnen oprapen gister. Het heeft me heel erg diep geraakt dit. Vooral omdat ik dus zie dat het OK wordt gevonden. Ongelofelijk. Je kunt je ook afvragen waarom iemand dit doet ipv kijken naar het slachtoffer. It takes one unhappy person to act like this.

Ik wil hiermee geen discussie op gang brengen. Ik uit mijn mening op mijn blog. Hatelijke reacties oid worden dan ook verwijderd. Wat ik wil is jou aan het denken zetten. Want ik persoonlijk vind het zeer verdrietig allemaal....



Ik had nagels beloofd and so here they are. Met een zwaar hart weliswaar.

Dit lakje van Sally Hansen is apart. Ik denk dat als ik 'm niet bij de Action had gevonden voor een prikkie ik 'm nooit had gekocht. En toch is ie zo leuk. Helemaal in combinatie met een mint groen lakje van de Hello Pretty collectie van Morgan Taylor! Zwart en mint groen, ja daar hou ik van!

Morgan Taylor Do You Harajuku? (mint groen) en Strobe Flash van Sally Hansen




Het is maar 1 laagje en moet zeggen dat ik dat ook genoeg vind. Anders wordt het me denk ik al gauw te druk! Vind het een leuke, speelse combi. Wat jij?

Morgan Taylor lakken zijn verkrijgbaar op de site www.morgantaylornagellak.nl en de Sally Hansen lakken kun je (in ieder geval hier liggen er nog een aantal) kopen bij de Action.


This time I got a combo of polishes for you; Morgan Taylor 's "Do You Harajuku?" and "Strobe Flash" by Sally Hansen that I bought for a very small price nearby. I just love glitter but all that work... this was an easy one. Just one layer, and thanks to the peel off, removal was easy as well. Used two coats of the Morgan Taylor polish. What do you think of this combo?

0 reacties:

Een reactie posten

****Comments with URL's will be removed! ****