NailsInc - Colville Mews


Via een leuke deal kreeg ik een aantal lakjes binnen en daar zat eentje van NailsInc bij. Erg blij mee!
Had nog geen één lakje van dit merk en laatst wel swatches gezien bij Beautyjuf van een NailsInc lak. En zij was daar erg lovend over. Dit wilde ik zelf ook ervaren!

Op het flesje staat dat het een gel formule is waar je geen lamp bij nodig hebt. Dat klinkt goed en als ik Beautyjuf mag geloven zit ie ook als een huis; na vier dagen nog geen chip oid. Super! Zelf kan ik dit niet testen gezien ik teveel swatchen moet ;-)

Waar ik mij wel aan stoor is de dop. Kreeg 'm er met geen mogelijkheid af! Je zou zeggen dat je deze kunt verwijderen en zo'n ronde dop overhoudt.Vind het zo enorm onhandig lakken zeg zo.  Mag graag de kwast kunnen draaien maar dat lukt gewoon niet zo goed hiermee.

De kwast vind ik prima, niet te druk, niet te dun, gemiddeld en lak fijn. Het kleurtje was ik eerst niet zo zeker van, of het wel bij mijn huidskleur zou staan maar hij heeft me verrast!




Colville News wordt omschreven als een 'delicate beige shade' en daar kan ik wel inkomen ja. In sommig licht is ie misschien wat meer aan de grijze kant en soms wat meer aan de beige kant.
Twee laagjes zijn voldoende voor dit lichte kleurtje. Erg blij met dit lakje; had 'm waarschijnlijk nooi zelf gekocht en nu vind 'm ik prachtig. Nail arts met dit lakje are coming up :-D


Colville Mews is described as a delicate beige shade and I think that's a good way to describe it. It is still soft and never thought I would actually like this. Wasn't sure if I would suit my skintone but it does! I needed two coats for full coverage and added one layer of topcoat. I read about this brand before, it's not that cheap but the quality is good. 


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****