Let it Glitter - Soulmate


Oh echt. Wie houdt er niet van neon. En wie wil niet die prachtige lak laten pronken op je blog...
Vind het écht een ergernis dat neons elke keer zo lief worden gevonden door mijn camera. Zelfs met flits. onbegrijpelijk. We zijn 2015. Je zou toch zeggen dat er zo onderhand wel eens een exact kleurgetrouwe camera op de markt moet komen? Hij is zo fel dat mijn nagels gewoon wat onscherp overkomen.

Let it Glitter stuurde mij Soulmate. Ik heb mn best gedaan (as always) om 'n goed weer te geven. Maar een omschrijving helpt daarbij denk ik ook wel. Soulmate is een echte KNAL neon roze. Zelfde kleur neon roze als ik op mn Nike's heb. Bijna lichtgevend in het donker ;-)




De dekking is echt fantastisch. Twee dunne laagjes. Je hebt duidelijk met een neon formule te maken maar gaf geen problemen. Vloeit mooi uit op de nagel! Aanrader als je van neon kleuren houdt; droogtijd is ook vrij snel, dus je bent gauw weer onderweg.

Soulmate hoort bij de Anniversary collectie van Let It Glitter; 18 juni bestaat het vrolijke indie merk namelijk twee jaar! Dit gaat ze vieren dus hou haar Facebook pagina in de gaten! :-D En kijk zeker even in haar Etsy shop voor nog meer vele mooie creams and glitters.

Let it Glitter is verkrijgbaar via haar Etsy shop en afhankelijk van het aantal ml's tussen de €5,00 en de €8,00.


Have you heard of Let It Glitter? Such a lovely indie brand. I show you Soulmate today and as you may have experienced yourself, it is really hard to get these kind of shades on camera. But I tried my best! It's a bright neon pink and it covers with to coats. Dryingtime is quite fast! Neon formula doesn't give any problems. Love this polish! Check out her Etsy shop if you want to check out her Anniversary collection!


0 reacties:

Een reactie plaatsen

****Comments with URL's will be removed! ****